У результаті постійного спостереження за моїми вихованцями, проведення анкетування, тестування, залучення учнів до різноманітних творчих та інтелектуальних конкурсів, використання у навчально-виховному процесі технології розвитку навичок критичного мислення, я відмітила, що:
- значно зросла здатність школярів до творчої діяльності:
- більшість школярів не бояться висловлювати на уроках свої ідеї, думки, пропозиції, якими б несподіваними вони не були;
- зросла пізнавальна активність школярів;
- батьки відзначають, що у дітей підвищилася зацікавленість навчанням.
З 2008 по 2010 рік працювала вчителем української мови і літератури в Смілянській ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 та мала такі здобутки:
З 2010 року працюю в Смілянській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 вчителем початкових класів та пишаюсь своїми талановитими учнями:
Немає коментарів:
Дописати коментар