Науково-методична проблема:


«Розвиток креативних здібностей молодших школярів»

Мета дослідження: Визначення основних психолого- педагогічних умов креативного розвитку дітей молодшого шкільного віку.
q

Мої завдання:
  • З’ясувати поняття «креативна особистість», «креативні здібності». 
  • З’ясувати основні психолого-педагогічні умови розвитку креативної особистості молодшого школяра. 
  • Дослідити можливості окремих предметів для розвитку креативних здібностей молодших школярів. 
  • Виокремити, описати та апробувати найбільш ефективні педагогічні технології та методи для розвитку креативної особистості.
Результати дослідження 
Креативність – здатність до творчості. З цією здатністю творити пов’язані такі якості як гнучкість мислення, безпосередність, сміливість, готовність припускатися помилок, відкритість, ініціативність. Усі ці риси притаманні особистості в дитячому віці, проте з роками вони згасають.

Результати психолого-педагогічних досліджень свідчать, що у дітей трьох – шести років креативність сягає найвищого розвитку. Діти в такому віці мислять нестандартно, часом навіть інтуїтивно, але згодом ця здатність зникає, оскільки дітей вчать сприймати все готове, всіма доведене. Навіть молодші школярі настільки пригноблені стереотипами мислення (психологічною інерцією), що часто втрачають здатності до творчої діяльності. А це призводить до зниження можливостей творчого мислення, збіднення особистості. Тому особливо важливо дослідити психолого-педагогічні умови організації навчання дитини, яке б сприяло розвитку її креативних здібностей.
Практичне значення. Виначені основні психолого-педагогічні умови розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку; описані технології, методи, підходи, які забезпечують ефективний розвиток креативних здібностей молодших школярів.
Інноваційне значення.проведено спостереження за особливості творчої навчальної діяльності на окремих предметах.

Немає коментарів:

Дописати коментар